Első

2009. augusztus 6., csütörtök

Hát... elkezdtem. :)


Szívesen összefoglalnám, mi a célom a blog írásával, de hosszas töprengés után sem tudtam tisztázni magamban, mit is szeretnék. :) Azt hiszem, majd kialakul...
Úgyhogy első ízben Téged üdvözöllek itt, Kedves Olvasó! Lehet, hogy egyedül maradok a gondolataimmal, de ha mégsem, akkor köszönöm, hogy megtisztelsz a figyelmeddel, akkor is, ha ezután is figyelemmel kíséred majd a ténykedésem, és akkor is, ha csak egy rövid ideig tartasz velem az úton :)
Szép napot mindenkinek! :)

3 hozzászólás:

Spirit Bliss írta...

Először is gratulálok a blogodhoz. :) Másodszor, biztosan nem maradsz egyedül a gondolataiddal. Minimum már kettesben vagyunk, de biztos vagyok benne, hogy még sok-sok embert érdekelni fognak. :)

Timimanó írta...

Én is gratulálok a blogodhoz, szép lett nagyon 8) ezt te szerkesztetted vagy lehetett választani? Na mindegy majd elmondod holnap :D Viszont kicsit furcsállom hogy csak tegnap említetted, hogy blogot vezetsz! Ezért ejnye bejnye! :)

Nevramiel írta...

Köszönöm :) És igen, ne haragudj, de előbb mutatni szerettem volna valamit, az első bejegyzés még nem volt akkora nagy szám :)

 
Nevramiel gyöngyvirága - by Templates para novo blogger